Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 21:50 - Малко смях с вицове за Иванчо
Автор: corruption Категория: Забавление   
Прочетен: 4373 Коментари: 1 Гласове:
0



Учителката: - Иванчо, откъде идва токът? - От свинефермата. - Защо? - Защото като спре тока, татко казва: "Онези свине пак спряха тока".

 

 

Учителят казал на учениците: - Всички олигофрени да станат. Никой не станал. По едно време станал Иванчо. Учителят попитал: - Защо стана? - Стана ми мъчно да стоите само вие прав и реших да ви правя компания.

 

 

 

-         Иванчо, защо след възкръсването си Христос е отишъл най-напред при жените? - Защото по този начин новината се разпространява най-бързо, госпожо

 

 

 

-         Иванчо, харесва ли ти новата учителка? - Харесва ми, татко. Тя е млада и хубава, но не е интелигентна. - Защо мислиш така? - Защото за всичко пита мен!

 

-         Иванчо, чудесен доберман имаш. - Да и амбициозен също. Когато го купих беше пинчер.

 

 

Учителката запитала с коя буква започва животът. Всички завикали в надпревара "Ж". Само Иванчо не бил съгласен. Учителката го вдигнала да каже мнението си. Той станал и отговорил, че буквата на живота е "П". - Защо? - учудила се учителката. - Защото най-хубавите работи започват с буквата "П": пари, печено прасе, печено пиле, пиене, пушене и още много хубави работи.

 

 

-         Иванчо! На родителската среща учителя по физкултура се оплака, че дисциплината ти куца. Реагира ли на тази забележка? - Реагирах. Сега учителят куца!

 

 

 

Майката пита Иванчо: - Защо плачеш? - Сънувах, че училището е изгоряло. - Не плачи де, това е само сън! - Плача точно за това…

 

 

Иванчо стои на двора и крещи: - Марийке!!! От прозореца се показва бащата на Марийка: - Марийка вече си легна. Мога ли аз да ти помогна с нещо? - Не, трябва ми Марийка като жена! След пет минути на двора изскочила Марийка с миниполичка и прозрачна блузка. - Знаеш ли, Марийке,- казва й Иванчо.- Топката ми падна в женската тоалетна…

 

Иванчо и Марийка спорят: - Аз си имам кукла! - Аз си имам камионче! - Аз си имам топка! - Аз си имам пишка! - Пък мама каза, че като порасна ще си имам много!

 

 

-         Иванчо, ти си преписал съчинението за кравите от Петърчо! - Не е вярно, госпожо. - А защо съчиненията ви си приличат като две капки вода? - Защото сме писали за една и съща крава…

 

 

Един ден малкият Иванчо закъснял за час. Отворил тихо вратата на класната стая, погледнал - учителката била с гръб към него и се промъкнал пълзешком до чина си. Тъкмо седнал и учителката се обърнала, видяла го и му казала: - Иванчо, баща ти така ли влиза вкъщи - тихо и с пълзене? Я излез и влез, както го прави баща ти. Излязъл Иванчо и след малко вратата се отворила с шут, появил се той с димяща цигара в устата, треснал вратата, извадил цигарата от устата си, загасил я на пода и креснал: - Е, скъпа, не ме очакваше, нали?

 

 

Учителката пита Иванчо: - Колко е 4+1? - Пет - казва Иванчо. - А 1+4? - Шест - отговаря Иванчо. - Е как шест бе, Иванчо, то е едно и също! - Как ще е едно и също? Едно и също ли е да мина да ви взема и да взема да ви мина.

 

 

-         Иванчо, вярно ли е че учителката е викала вчера баща ти за да се оплаква от теб? - Да. Днес пък викна майка ми, за да се оплаче от поведението на баща ми...

 

 

Учителката пита: - Кой от вас написа"Госпожата е говедо" на дъската? Всички мълчат. - Пак питам, ако никой не си признае ще ви накажа всичките. Става Иванчо: - Аз, госпожо. - Е добре, мислех да те накажа, но ще ти простя защото каза истината...

 



Тагове:   малко,


Гласувай:
0



1. анонимен - vicove
03.08.2009 12:11
mn qki bqha vicovete bravo na ivan4o0 mn mi haresaha vicoveta davaite o6ee
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: corruption
Категория: Регионални
Прочетен: 5429464
Постинги: 330
Коментари: 3471
Гласове: 11158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031